EJder Gazete 3. Sayı Okumak İçin BURAYA TIKLA

Ejder Gazete İçindekiler:

1:Cinayet Haberleri Ve Hikayeleri

2: Ejder Mafyası Magazin

3: Röportajlar

4: LordSalindor’dan Maniler





EjderGazeteyi okumak için aşşağıya doğru inin

xdzgnj

a3lbnr

Cinayet:

-” Sahte rakı  ”

-Ölen Oyuncu:

Junior Harry 

Kaan87

-Öldüren Oyuncu: 

Hızmalı

Volkan Ciner

1049_1600_849_auto

Cephane Fabrikasından mermileri almak için yola koyulan hızmalı yolda takip edildiğini anladı ancak hiç belli etmeden yaklaşık 100 metre ileride bulunan benzin istasyonuna giderek kendisini takip eden kişiyi öldürecekti.

-Depoyu Fulle Pompacı

-Tamamdır abi

-Belli etmeden şu arkamdaki beyaz arabaya bak ne yapıyor?

-arabasının tekerinin havasını şişiriyor.

Hızmalının arabasının deposu doldu ve hiç vakit kaybetmeden yola koyuldu onu yolda öldürecekti.

Yaklaşık 100 Metre yol aldıktan sonra birden peşine Polis arabası takıldı hızmalı ne olduğunu anlamamıştı

-Eeee yeter artık senin bu kadar yürüdüğün Deyip Telefonundan yardımcısını aradı

-Bulunduğum yerin kordinatlarını uydudan tespit edin,beyaz renktte yaklaşık 100 Km hızda giden bir araba var onu bombalayın

-Efendim az önce aynı talimatı VolkanCinerden aldım ve benzer konumdasınız

-O nedemek lan?

-Efendim galiba ortak bir saldırıya uğruyor Legends Ailesi Üyeleri

-Şidmi napıyorsun biliyomusun ben vitesi sona takıp basıcam gaza bunları arkamızdan getircem, 2KM İlerde bir köprü var ya orada duracamcam işte sen o köprüyü bombaltıcaksın.volkan cinerede söyle oda dediğim yere gelsin ama köprüye girmesin.

Talimatları alan Menejer gereğini uygulamak için 2km İlerideki Köprüye Bombaları hedefledi.

kısa zaman sonra volkanciner ve hızmalı köprüye geldiker köprüye girmeden el freni yardımıyla duran hızmalı ve volkanciner in arabaları takla attı ancak sağ çıkmayı başardılar arabanın içinden.1 kaç saniye sonrada köprü bombalandı ve hem volkanciner hemde hızmalının peşindeki adamlar öldü.

Takla Atmış arabanın içinden kolu kırık şekilde çıkan Hızmalı

-Vay be volkan abi görüyomusun adamlar sahte rakıdan öldü Allah rahmet eylesin Ne diyelim

******************************************************************

Cinayet:

-” iyi öğlenler ”

-Ölen Oyuncu: 

serhattelek

-Öldüren Oyuncu: 

salih316

9d9cd3c6a875eb1a7426b531d991f935

Yağmursuz günlük güneşli insanların çok tertemiz ama kansız bir gün idi bende bu güne Kan getirmek için yola çıktım karşıma çıkan ilk kişiyi öldürecektim ama ne yazıkki böyle birisi karşıma çıkmadı çünkü çok yalnızdım. Çok fazla insanın olduğu bir kafeye gidip bir kaç cinayet işleyecektim.

Bende Münihte Maximilianstraße Caddesinin üzerinde bulunan  Schwarzreiter Tagesbar Restorantına gittim,ilk başta pek kimse yoktu daha sonra bir müşteri geldi uzun boylu esmer bir adam uzun boyuna endexli olarak dizlerine kadar inen bir paltosu vardı,bir ara paltosunun düğmesini açtı ilk dikkatimi çeken şey belindeki emniyet kılıfında bulunan tabancasıydı. Bunu görmeme rağmen hiç heyecanlanmadım. yaklaşık 10 dakika sonra admaın masasına doğru hareket ettim ancak adamın korumaları belirdi birden aman demeye kalmadı önümdeki masaya çarptım yere düştüm tabi öyle olunca  tüm dikkatleri üzerime çektim. Elimi belime attım tabancamı çekip o adama sıkacaktımki enseme sert bir cisimle vurdular ve oracıkta bayıldım.

Salih316 nın restorantta öldürmek istediği adam BARON Ailesinin REİSİ Serhattelek idi.

-Sana bir tek soru soracağım Salih seni buraya VolkanCinermi gönderdi?

-Hayır

-Neden Beni öldürmek istedin ozaman?

Beni öyle yada böyle öldüreceklerdi burdan bir şekilde kaçmalıydım.Aklıma Dişimdeki İzleme cihazı geldi,cihaızn bağlı oldu dişimin üstüne sert  bir temas halinde cihaz  çalışacak ve adamlarıma sinyal gidecekti.Bunu yapmanın tek bir yolu vardı oda kendimi dövdürmek.

-Sen kocaman bir pisliksin çünkü naled olası BARON Bozuntusu

salihin planı işe yaramıştı serhattelek salihi kum torbası gibi dövüyordu,dolayısıyla salihin dişindeki cihaz temasa geçmiş ve sinyal vermişti adamlarına.Kısa zaman sonra salihin adamarı mekanı bastı herkesi öldürdü serhattelek hariç.

-Efendim hiç uzamyalım hemen burada sıkalım kafasına

-Hayır O bir Aile REİSİ onu Kurşunla yada başka bir şekilde öldürülmemiz etik olmaz. Boğacaksınız onu ama gözlerimin içine bakcak.

-Serhat Bey Size İyi öğlenler Cehennemde Görüşmek Üzere

salihin adamları hemen serhatteleki boğmak için ip getirdiler ve boğmaya başladılar,serhattelek salih316 nın gözlerinin içine bakarak boğuldu ve öldü.

*******************************************************************************

Cinayet:

-” Çok Bilen Çok yanılır  ”

-Ölen Oyuncu: 

ck3

-Öldüren Oyuncu:

Ehrlich 

d96aaa08d8a9af37882fd0a1f8ed5a45

sabah erken saatlerde kalkıp Ormana Yürüyüşe çıkan Ehrlich korumalarının eşliğinde ormanda uzun bir yürüyüş yaptı. Bitkin ve yorgun bir şekilde evine dönen Ehrlich duş alıp işinin başına geçti.Çalışma Odasına giren Ehrlich kapıyı kaptır kapatmaz ayağının dibinde bir Lazer belirdi. kafasını kaldırıp etrafa baktı çalışma odasındaki ona ait deri koltukta kimliği belirsiz yüzünün yarısı gözükmeyen bir adam oturuyordu elinde lazerli bir tabanca vardı,Ehrlich adamın üstüne oğru hızlı adımlarla gidince.

-Şşşşiii Orda kal bakalım yoksa yersin kafana kurşunu

Deyip ayağa kalktı ve yüzüde aynı anda belli oldu bu adam ck3 idi.

-Biliyormusun: Ehrlich bu daoay girmek şu an dşündüğün gibi çok zor olmadı seni izledim günlerce haftalarca hem dışardan hem içerden,senin hakkında senden daha çok bilgiye sahipim ve işte burada karşındayım senin işini bitmek için.

-Güzel çok güzel peki şu an ölmek üzere olduğunu biliyormusun?

-Hahha Eğer böyle bir şey olsaydı kesinlikle bilirdim

-Çok Bilen Çok yanılır. Ehrlich Bu sözleri söylediği anda ck3 ün arkasındaki camı kıran bir kurşun ck3 ensesine saplandı.

ck3 enesine saplanan kurşunla oracıkta hayatını kaybetti.

-Sanıyorlarki Ehrlich İçine kapanık her türlü hatası bulunan,bu şehre hapsedilmiş bir adam ve bende bunlarla beraber yaşamaya çalışıyorum. Bu Şehir bir hapishaneyse burada ben size değil siz benle beraber yaşamaya çalışıyorsunuz.ne zaman azad edersem ahanda  bu ck3 gibi giderseniz hapishaneden

*******************************************************************************

Cinayet:

-” Bana Sipiydi Gonzales Derler ”

-Ölen Oyuncu: 

kavdav01

-Öldüren Oyuncu: 

Diablogang

0b25620c8462b629394603889e23fd13

Diablogang Sahibi olduğu bir yardım vakfının Konferansında Kürsüde Konuşma yapıyor:

”Burası benim dünyam burada benim kurallarım geçerli” diyen birisi olursada öldürürüm sıkıntı yok,ama benim asıl kaygım bazı insanların ait oldukları dünyalarının  bile olmaması.

Diablogang un Yanına YAKIN koruması gelir

-Efendim çok acil olmasa rahatsız etmezdim ancak Mafya Konağı na Saldırı var birlikleri çıkartmamız için sizden onay almamız lazım

-Ulan gereğini yap ne onayı

-Efendim Parmak iziniz gerekiyor

-Ne Yapayım parmağımı koparıp sana vereyimmi? gidin savaşın ulan direnin ben bu konuşmayı yapmadan hiç bir yere gitmem.

Çok özür diliyorum sizlerden ve konumamam devam ediyorum

Diablogang Konuşmasını bititir bitirmez mafya konağına hızla yola çıkar

ancak yolda bulunduğu arabaya kamyon çarpar Diablogang ağır yaralanır,Diablogang a bu saldırıyı gerçekleştiren kavdav01,Diablogangın öldüğünü sanar ve Diablogang ın mafya konağına yağmalamak üzere yola koyulur.

Diablogang:

-Kalk ulan kalk ölmedin ya

-Efendim kolumu hissetmiyorum

Diablogang

-Eğer Kalkmassan hiç bir yerini hissetmeyeceksin kalk dedim sana

Diablogang ve yardımcısı kısa süre içinde kaza geçirdikleri arabanın içinden çıkarlar.

Diablogang:

-Alo harun Mahalende ne kadar it kopuk varsa topla benim mekana gel kimi gördüysen öldür biz hariç

Diablogang ın yonettiği bir sokak çetesinin lideri olan harun un mekana adamalrıyla girmesinden sonra ancak varabildi. neredeyse herkes ölmüştü.Diablogang cesetlerin arasından henüz ölmemiş can çekişen birini buldu

-Konuş ulan bu saldırıyı kim yaptırdı size?

-Su verin biraz su can çekişen adama suyunu içiren Diablogang konuşması için bir kez daha ikaz etti

-Kim olacak tabikide Sipidi

-Ne Sipidi si ne diyorsun olum

-Sipidi değil Sipiydi

-Lan sen Sipidi demedinmi

-Sipidi hayır ben Sipiydi dedim sen öyle anladın

-Adama bak ya birazdan ölecek gidecek hala Türk Dil Kurumu Kurallarından taviz vermiyor,lan konuş konuş Sipiydi kim?

-Bilmyorum ona Sipiydi Gonzales derler gerçek adı kavadamı öyle bir şey

-Heh kavdav01 nerde şimdi bu

-Oda bizle beraber geldi muhtemelen ölmüştür yada kaçmıştır

Diablogang konuşturduğu admaın kafasına sıktı ve adamlarına cesetler arasında kavdav01 aramasını emretti. kısa zaman sonra can çekişir halde mafya konağının içinde bulunan kavdav01 ın yanına giden Diablogang

-Heh konuş bakalım koçum bana neden saldırdın

-Bana Sipiydi Gonzales Derler

-Derler anam derler demesende derler. deyip kavdav01 ın kafasına bir jarjör mermiyi boşaltarak kavdav01 Öldürdü.

*******************************************************************************

Cinayet:

-” Yabancı Dil Önemli ”

-Ölen Oyuncu: 

Volkan ciner ve Tncrkhrm

-Öldüren Oyuncu: 

LordSalindor

original-1

Biliyormusunuz bu golf bir hastalık valla bak ben bunu anladım yav adama öleceksin diyor golf sopama dokunmadan ölemem diyor tövbe yarabbi sapıkmıdır nedir bu golfcüler anlamış değilim neyse asıl konumuz bu değil rıfkıcığım asıl konumuz şu: Bu yozlaşmış polisler varya Hepsinide öldüreceksin

-Efendim nasıl yaparım bunu devlet bizi yok eder

-Ulan ne devleti devlette benim yok edende. Tabiki şaka yapıyorum geri zekalı bakma öyle yüzüme bön bön devlet memuruna sıkıcak halimiz yok.Bak rıfkıcığım Bugün RED LİGHT Bölgesine denetime gideceğim eğer olurda çalışmayan  bir kız görürsem,görevine RED LİGHT Bölgesinde devam edeceksin.

LordSalindor ve menejeri yardımcısı rıfkı RED LİGHT Bölgesine denetim amaçlı gittiler.RED light deki otellerden birine girerler LordSalindor ve yardımcısı

-Aaaaa Lordum Hoşgeldiiin ne bu böyle önceden söyleseydin hazırlanırdık süpriz oldu bak kızlar seni görünce kalp krizi geçirecekti az daha.

-Tamam abla abartma sende onalra geçiren geçirmişl zaten beni konuşturma burada öylesine bi bakınayım dedim

-Lordum varmı ihtiyacın hangsini istiyorsan vereyim hizmetine mesela suzan bugün boşta

-Tövbe tövbe ya abla napayım  o şişko suzanı sana… LordSalindor un üstüne kızlardan biri atladı LordSalindor reflex olarak kızı kucağına aldı düşmesin diye,bu durumu gören herkes kahkahayı bastı,1 kaç saniye sonra bir kaç kurşun sesi geldi,kurşunlardan biri LordSalindor un kucağındaki kıza isabet etti

-Allah noluyor lan lan bu ne babayın düşmanlarına rahmet lan kanıyor bu kız,rıfkı ne baıyorsun al şunu burdan al al kızlar eğilin saklanın  bir şey yapın

Lordsalindıra bir saldırı vardı Otelin lobisini tam cepheden kurşuna boğan düşmanlar bir tanede füze atar attılar

-Abla hemen çık yukarıya uydu telefonunu bana getir

LordSalindorun talimatını bir şekilde uygulayan RED LİGHT otelinin ablası Uydu Teleofnunu LordSalindor a ulaştırdı

LordSalindor uydu telefonundan Mafya Konağından Birlikleri vede askeri bir helkopteri çağırdı otele.

kısa zaman sonra LordSalindorun birlikleri otele ulaştı vede helikopter. Birlikler dışarda düşmanları öldürürken LordSalindor ve menejeri rıfkı helikoptere binerek oradan uzaklaştı.

Mafya Konağına Helikopterle ulaşan LordSalindor tüm güvenlik önmelierni en üst seviyey çıkardı.

-Rıfkı bu saldırıyı kim yaptırdı sence?

-Efendim detaylı bilgim yok ancak bunu yaptırsa yaptırsa serhattelek yaptırır,bu tarz saldırılar onun işidir genelde

-Yanlış düşünüyorsun adamlar hedef şaşırtıyor bizi birbirimize kırdırtmaya çalışıyor OT Aileisyle BARON Ailesin arasında bir problem yok saldırıyı Legends yaptı. LordSalindor uzun süre aynı yere baka kaldı aynı zamanda sabahleyin jiletle tıraş olurken yanlışlıkla kesitiği yüzündeki yarayı kaşıyordu.Çok düşünceli gözüküyordu. Birden ayağa kalktı ve

-Rıfkı Git serhatteleki önemli bir konu için çağırt buraya giderkende sokakta söylenti yay LordSalindor serhatteleki öldürecek diye,bunu duyan Legends bu görüşme esnasında buraya saldıracaktır bizde onları bu sayede enseleyeceğiz.

Rıfkı LordSalindorun söylediklerini bir bir yerine getirdi. LordSalindorun planladığı gibi volkanciner ve  Tncrkhrm Bu görüşmeyi sabote edecek ve hem serhatteleki hemde LordSalindoru öldürecekti.Görüşmenin yapıldığı yer olan LordSalindorun Mafya Konağına Gizlice sızan Tncrkhrm volkanciner Görüşmenin yapıldğını sandıkalrı yer olan LordSalindorun Çalışma Odasına girdiler ve ellerin deki Otamatik Tüfekli silahlarla rastgele ateş ettiler. Ancak odada Kimse Yoktu az sonra ikiside ensesinde soğuk birer silah namlusu hisseti.

LordSalindor

-Tebrikler Legends ciler sizi alkışlıyorum şimdi ellerinizdkei silahı bırakıp şu karşıdaki koltuğa oturun… Şimdi size Bir hikaye anlatacağım Benim bir arkadaşım vardı yabancı dil bildiğini sanırdı gerçek bir şizofrendi ama normal bir şizofren değil haa İngiliz ,ispanyol,fransız dil ve edebiyat Üniversitelerini bitirmiş bir şizofren. Dedim ya yabancı dil bildiğini sanan bir şizofrendi ve acayip derecede sinir oluyorudm bu arkadaşıma,ve bir gün bu arkadaşımı öldürdüm. Neden Biliyormusunuz?

-Canını sıktığı için olduğun için

-Tabikide Hayır ben Her canımı sıkan la düşman olmam her elimi sıkanlada dost olmam.Onu şu yüzden öldürdüm: Bana göre insanın bilmediği  tek yabancı dil Silahların dilidir her insan bu dile yabancıdır. Ve Dünyadaki tek yabancı dilde silah dilidir. Neyse bu hikayenin devamını dinlemenize gerek yok. Deyip Volkanciner ve Tncrkhrm ın üzerlerine tabancasyıla ardı ardına sıakrak onları orada öldürüp şöyle dedi:

-Yahu Yabancı dil önemli dedim ya 

*******************************************************************************

40jnqj

*******************************************************************************

Gün geçmiyorki EjderMafyasi.comda Bir tane daha  Saykoca  Beddua Okunmasın..



Aile Irkçılığına Hayır

Bilmem Anlatabiliyormuyum Bu Yazı Bir Çok Kişi Tarafından Genel Sohbete ve özel sohbete yazılmasına rağmen nedense Herkes Kendi ailesiyle Soygun yapıyor diğer arkadaşlara pek yardımcı olmuyor Aile Irkçılığına hayır arkadaşlar…


O hani Sırlamada 30 Level 40 Level Olmuş bilmem kaç yüz bin Mafya Gücüne sahip oyuncular varya hpside şu aşşağıdaki suçu işledi aynı sizin gibi. Yani azim kardeşim azim. Hem nedemiş atalarımız :azimle yürüyen asfaltı delermiş…

3v36lm


Kavdav01 Yoksa Speedy Gonzalesmi Demeliyim? Ejder Mafyasına Katıldıktan 3 saat sonra seviyesini 20 Levele Çıkararak Ejder Mafyası Tarihinde En hızlı Seviye Atlayan oyuncusu Oldu. Kendisini Tebrik Ediyoruz.


Cephane Fabrikamızdan Mermi Çalan Suriyeliler

Bu sözlerin sahibi: Baron ailesinden Diaoblogang

-Valla bıktık artık gece gündüz Çalınmayan mermimiz kalmadı,bak adamın kafasına pompalıyla sıkıyorum adam hala abi ben suri diyor,pes artık yani pess

-Fifa

-Kapat abi kameraları kapat o fifa diyen kişi bir adım öne çıksın gözlüğü varsa çıkarsın.



Kahrolsun Yozlaşmış Polisler

Gazetemize Yozlaşmış polisler hakkında açıklamada bulunan ck3:

-Bildiğiniz üzere esrar çiftliğinde esrar üretiyoruz emeğimizle alnımızın akıyla yani tarlada o sıcağın altında çalışıyoruz bir diğer tarafta ise bu emeğimize göz diken şerefsiz yozlaşmış polsiler var diyeceklerim bu kadar buradan devlete sesleniyorum bu yozlaşmış polisleri temizleyin devletten


Legends Ailesine Komplo Kuruluyor! Birileri Aile Evimizi Çaldı!

Bu sözlerin sahibi Legends Ailesi Yardımcı lideri Volkanciner

-Efendim Dün gece Aile Konağımız Yok Oldu devlet görevlilerine haber verip sesimizi duyurmaya çalışssakta nafile kimse sesimizi duymadı. Neyseki bir kaç saat sonra Süper kahraman aynı zamanda bir idealist,yakışıklı,kusursuz, egoist, güçlü ,uzun boylu , gür saçlı,kaslı kuvvetli, zengin ,bir maskeli süper kahraman Aile Evimizi Kaçırıldığı yerden bulup getirdi ve bizi mutlu mesut etti. Ama bak aramızda kalsın bunu gazetede yayınlamayın Bu koca yürekli süper kahraman ne Tesadüfdürki Ejder Mafyasında Gizli Devlet görevindeymiş adıda LordSalindor.



Yapımda ve yayında emeği geçen herkesin Üvey Eniştelerinin Allah Belasını versin

Bu beddua Salih316 nın Yaratıcı Sayko Beddularından İlham Alınarak Yapılmış ,bu  bedduanın hedefi EjderMafyasi.com a Göz diken Şer Odaklarına dır.



İlk başta Ejder Mafyasının Zero Sezonuna ”Yenilmezler” Adında Bid Aile İsmi İle Başlayan Serhattelek daha sonra bu ismi değiştirip İRON Yapmıştı 1. Sezona Gene İsim Değişikliğine Giderek Yeni Aile İsmi Olarak ”BARON” İsmini Tercih ettiler bunun yanında Serhattelekin REİSİLİĞİNİ Yaptığı ”BARON” Ailesi Ejder Mafyasının 1. sezonunda ”İLK KURULAN AİLE” olarak Ejder Mafyası Tarihine Kendisini altın harflerle kazıdı bile ”İLK Kurulan Aile” Ünvanını Geçen sezon LordSalindor un ”KARAYILDIZ” Ailesi Almıştı.

Serhattelek Gazetemize Çarpıcı Açıklamalarda Bulundu:

-Efendim Şimdi Ben Size burada OT Ailesi Gibi Aile Reislerimizin Tablolarıyla Donatılmış duvarlar gösteremeyeceğim ama Yakın Zamanda Gazetenizde OT Ailesi Liderinin Cinayet Haberini Yapıcaksınız bundan Emin Olunuz

-Bu bir Tehditmi sayın Serhattelek?

-Yok tehdit felan değil direkt olarka söylüyorum OT Ailesinin REİSİNİ meisini tanımam ben ama her kimse REİS Ölecek Aga!




Bir diğer İsim değişikliğine giden Aile İse Volkancinerin Sonradan Oyuna dahil Olup,kısa zamanda süper bir Yükseliş gösteren ”Şımarıklar” Ailesi oldu,sezon bittiğinde Aileler Arasında ”Mafya Gücü” nde 2. Sırada Tamamladı. 1. Sezonda İsmini Değiştirerek ”Legends” Yaptı ve Yeni Dönemdeki AİLE Reisi: Tncrkhrm
Gazetemize Çarpıcı açıklamalarda bulunan Legends ailesi Reisi: Tncrkhrm
-Adımız efsane olmuş daha ne diyeyim. Piyasada ne kadar Aile varsa Hepsini Silip Süpüreceğiz hiç kimse ”ŞIMARMASIN”

Ejder Mafyasının Zero Sezonuna ArgoMafyadan gelen OT Ailesi Ejde Mafyasının Zero Sezonunda Aile Bazında ”Mafya Gücü” Kategorisinde 1. oladak Efsane Ailesi Olmuştur. OT Ailesinin Reisliğini geçen sezon Junior Harry Yapmıştı ancak bu Sezon REİSLİĞİ LordSalindor Üstlenmiştir.
Gazetemize Çarpıcı Açıklamalarda Bulunan OT Ailesi REİSİ: LordSalindor
-Şimdi bak şu duvardaki Tablolara evlat bunlar hep mazii bunlar sıra sıra dizilmiş OT Ailesinin REİSLİĞİNİ Yapmış Kişiler. Bak ahanda şu en baştaki Taboldaki heybetli adamı görüyormusun o OT Ailesinin Kurucusu: Rammstein Allah Allah Beee şu asalete bak Heykeli yapılsa Omuzlarına Beton Yetmez.
– Efendim rammstein Alman bir Rock Grubu değilmi.
-Ofondom rammstein olmon bor rocok gorobo doğolmo. Sana onumu sorduk lan? yok Tigir Kaplan değilmi felan daha fazla konuşma Terket burayı saygısız şey seni.
-Efendim ne dedim ki? şaka yapmıştım sadece.
jxa6ql

*******************************************************************************

Ejder Gazetenin 3. sayısında Ali Baba exp .com dan Son günlerde Rekorlara kafa atıp, masum bir o kadarda Gururlu Para Birimimiz TL Karşısında Süper bir şekilde yükselen Amerigan Dolarıyla Aldığım Sarı Mikrofonumu Röportaj için:
BARON AİLE REİSİ Serhattelek ‘e Tuttum.
-Yaşın Kaç ve EjderMafyasi.com a Nereden ulaştın? Faceboktanmı yada bir forum sitesindenmi?
29 yaşındayım, oyunu bir forum sitesinden gördüm. Ama ismini hatırlamıyorum.
 
-Bu sezonda Hedefin nedir? Yani Hangi Ödülü hedefliyorsun?
Hedefim tüm kategorilerde 1. Olmak.
-EjderMafyasi.com da şu an Dostum diyebileceğin oyuncular hangileri? Düşmanım yada Rakibim dediğin bir oyuncu varmı?
Dostum düşmanım yada rakibim henüz yok.sezon yeni başladı. Tabiki bana en çok zarar veren düşmanım olur. Ama şu an rakip tanımıyorum.
-EjderMafyasi.com da Düşmanım yada Rakibim diyebileceğin Bir Aile Varmı?
Aile olarak kendi ailem dışındakiler rakibimdir.
-Oyunda senin en çok ilgini çeken nedir?
Oyunda işlenen suçların gelişimlerin seviyenin hepsinin birbiri ile. Bağlantılı olması. Dolayısı ile bir görevi yaparken başka bir görevi veriyor olması.
-Son Olarak EjderMafyasi.com da Yeni Oyunculara ” Öğüt Vermek Gerekirse ” ne gibi Öğütler verirsin?
Öğüt olarak verecek birşey yok. Sonuçta bu bir oyun. Vakti olan için gelişmek daha kolay.


 
Ejder Gazetenin 3. sayısında Ali Baba exp .com dan Son günlerde Rekorlara kafa atıp, masum bir o kadarda Gururlu Para Birimimiz TL Karşısında Süper bir şekilde yükselen Amerigan Dolarıyla Aldığım Sarı Mikrofonumu Röportaj için
LEGENDS Ailesi Yardımcı Lideri  VolkanCiner Tuttum.
-Yaşın Kaç ve EjderMafyasi.com a Nereden ulaştın? Faceboktanmı yada bir forum sitesindenmi?
Turk siber guvenlik forumundan ulastim
-Bu sezonda Hedefin nedir? Yani Hangi Ödülü hedefliyorsun?
işlemci ödülünü
-EjderMafyasi.com da şu an Dostum,Düşmanım yada Rakibim dediğin bir oyuncu varmı?
Şuan rakibim ve dusmanim yok Dostum ise :Tncrkhrm
-EjderMafyasi.com da Düşmanım yada Rakibim diyebileceğin Bir Aile Varmı?
ilerde göreceğiz 🙂
-Oyunda senin en çok ilgini çeken nedir?
henüz bilmiyorum aga
-Son Olarak EjderMafyasi.com da Yeni Oyunculara ” Öğüt Vermek Gerekirse ” ne gibi Öğütler verirsin?
Burasi ejdermafyasi burda ya ejder olacaksin yada ejderhalarin yemi kararini sen ver


Ejder Gazetenin 3. sayısında Ali Baba exp .com dan Son günlerde Rekorlara kafa atıp, masum bir o kadarda Gururlu Para Birimimiz TL Karşısında Süper bir şekilde yükselen Amerigan Dolarıyla Aldığım Sarı Mikrofonumu Röportaj için
OT Ailesinden EgeGurtunca ya Tuttum.
-Yaşın Kaç ve EjderMafyasi.com a Nereden ulaştın? Faceboktanmı yada bir forum sitesindenmi?
Yaşım 15 ,facebooktan gördüm: http://www.EjderMafyasi.com u
-Bu sezonda Hedefin nedir? Yani Hangi Ödülü hedefliyorsun?
Aslında bir hobi gibi benim için http://www.EjderMafyasi.com da Oynamak ama Şöyle söyleyeyim:   kendimi sıralamada üst basamaklarda görmeyi istiyorum
-EjderMafyasi.com da şu an Dostum diyebileceğin oyuncular hangileri? Düşmanım yada
Rakibim dediğin bir oyuncu varmı?
OT a düşman kim varsa
-EjderMafyasi.com da Düşmanım yada Rakibim diyebileceğin Bir Aile Varmı?
OT a düşman kim varsa
-Oyunda senin en çok ilgini çeken nedir?
Yöneticilerin samimilikleri, Türk oyunu olması , ve zamanlayıcı sistemi.
-Son Olarak EjderMafyasi.com da Yeni Oyunculara ” Öğüt Vermek Gerekirse ” ne gibi Öğütler verirsin?
Bütün elmasınızı slotlara harcamayın. Slot Pişmanlıktır Slot Makinasını Oynamayın


Ejder Gazetenin 3. sayısında Ali Baba exp .com dan Son günlerde Rekorlara kafa atıp, masum bir o kadarda Gururlu Para Birimimiz TL Karşısında Süper bir şekilde yükselen Amerigan Dolarıyla Aldığım Sarı Mikrofonumu Röportaj için
LEGENDS Ailesinden Aynı Zamandada ArgoMafyanın Eski Mafyalarından HIZMALIYA Tuttum.
-Yaşın Kaç ve EjderMafyasi.com a Nereden ulaştın? Faceboktanmı yada bir forum sitesindenmi?
Yaşım 19, her ikisinden de değil bende kalsın cevabı 🙂
-Bu sezonda Hedefin nedir? Yani Hangi Ödülü hedefliyorsun?
Kamera ile ilgili projelerim var, hedefimde de rozet birinciliği var
-EjderMafyasi.com da şu an Dostum diyebileceğin oyuncular hangileri? Düşmanım yada Rakibim dediğin bir oyuncu varmı?
Zamanla göreceğiz hepsini.
-EjderMafyasi.com da Düşmanım yada Rakibim diyebileceğin Bir Aile Varmı?
Cık
-Oyunda senin en çok ilgini çeken nedir?
Rulet oyunundaki kaliteyi gazinolarda görmedim desem..
-Son Olarak EjderMafyasi.com da Yeni Oyunculara ” Öğüt Vermek Gerekirse ” ne gibi Öğütler verirsin?
Hem öğüt hem tavsiye olarak, boşuna rozet kasmayın (sinsi gülüşü)



Ejder Gazetenin 3. sayısında Ali Baba exp .com dan Son günlerde Rekorlara kafa atıp, masum bir o kadarda Gururlu Para Birimimiz TL Karşısında Süper bir şekilde yükselen Amerigan Dolarıyla Aldığım Sarı Mikrofonumu Röportaj için
OT Aailesinden Salih316 ya  Tuttum.
 
-Yaşın Kaç ve EjderMafyasi.com a Nereden ulaştın? Faceboktanmı yada bir forum sitesindenmi?
14 yaşındayım, EjderMafyasi.com‘u bir forumdan buldum
-Bu sezonda Hedefin nedir? Yani Hangi Ödülü hedefliyorsun?
Bu sezonda bir hedefim yok. Ama kazanırsam da fena olmaz.
-EjderMafyasi.com da şu an Dostum diyebileceğin oyuncular hangileri? Düşmanım yada Rakibim dediğin bir oyuncu varmı?
EjderMafyasi.com‘da bir rakibim yok, dostum diyeceğim oyuncu Junior Harry
-EjderMafyasi.com da Düşmanım yada Rakibim diyebileceğin Bir Aile Varmı?
OT Ailesi dışındaki tüm aileler
-Oyunda senin en çok ilgini çeken nedir?
Oyunda en çok ilgimi çeken rekabet ve arkadaş ortamı. Her oyunda yok bunlar.
-Son Olarak EjderMafyasi.com da Yeni Oyunculara ” Öğüt Vermek Gerekirse ” ne gibi Öğütler verirsin?
Vereceğim bir öğüt yok, sormak istediğiniz bir şey varsa oyun içinden ÖM atabilirsiniz.


Ejder Gazetenin 3. sayısında Ali Baba exp .com dan Son günlerde Rekorlara kafa atıp, masum bir o kadarda Gururlu Para Birimimiz TL Karşısında Süper bir şekilde yükselen Amerigan Dolarıyla Aldığım Sarı Mikrofonumu Röportaj için
ArgoMafyanın Eski Oyuncularından EjderMafyasi.com un kuruluşnda Bizi Yalnız Bırakmayan JuniorHARRY ye  Tuttum.
-Yaşın Kaç ve EjderMafyasi.com a Nereden ulaştın? Faceboktanmı yada bir forum sitesindenmi?
Oyunun eski moderatör lerindendim. Ve kurulduğu zaman direkt bağlantı sağladım
-Bu sezonda Hedefin nedir? Yani Hangi Ödülü hedefliyorsun?
Hedefimde bir ödül yok aslında ama drone cazip duruyor.
-EjderMafyasi.com da şu an Dostum diyebileceğin oyuncular hangileri? Düşmanım yada Rakibim dediğin bir oyuncu varmı?
Rakip tanımayan bir insanım. Dost olarakda ailemi görüyorum.
-EjderMafyasi.com da Düşmanım yada Rakibim diyebileceğin Bir Aile Varmı?
Düşmanım ve rakibim yok küçük insanlarla büyük amaçlar güdülmez
-Oyunda senin en çok ilgini çeken nedir?
Uyuşturucu bölümü dikkatimi çekiyor. Biraz daha yeni şeyler eklense uyuşturucu ya güzel olur.
-Son Olarak EjderMafyasi.com da Yeni Oyunculara ” Öğüt Vermek Gerekirse ” ne gibi Öğütler verirsin?
Dostunuzu iyi seçin poşetler. Bu yol yufka yürekliler ile aşılmaz.



*******************************************************************************

dxvjdr

Sen istiyorsun hem Esrarım dökülmesin, hem Elmasım Gitmesin.

Dünya kadar Elmasın olacağına, 10-20 kadar Zamanlayıcın olsun.

Sohbette egolu eglo yazı yazarsın 
sen ne sıkıcı bir MAFYASIN 
Üç beş Elmasa Ruhunu satarsın
Kafana Sıksam yağmur sanarsın.

Romatizma ağrısından Galerimdeki arabaya Teklif  geldiğini anlarım,

Menejerden Kaçarım

zaman zaman Öldürmekiçin,

Düşmanlarımın Kafasına Sıkarım

*******************************************************************************

EjderGazetesi Genel Müdürü :LordSalindor‘a Ulaşmak Ve Teşekkür Etmek için >>BURAYA TIKLAYIN

online mafya oyun  online gangster oyun  mafya oyun  Mafya oyunu oyna  web tabanlı mafya oyunu  Yazı tabanlı mafya oyunu  Online mafya oyunlari  Browser mafya oyun web tabanlı gangster oyunu  Web bazlı mafya oyunu  En iyi online mafya oyunu  Online en baba mafya oyunu  Mafya oyunları  Mafya ve gangster oyunları  Online mafya  Mafya oyunu oyna  argomafya  Browser mafya oyun  web tabanlı mafya oyun  Ejdermafyasi  Ejder mafya  Ejder mafya oyun  Ejdermafyası  Mafya ejder  Text tabanlı mafya oyun  En iyi mafya oyun  Mafya alemi  En iyi mafya  Bütün mafya oyunları  Mafia oyunları  Online mafia oyunları  Mafia oyun  Browser mafia oyunları  Web tabanlı mafia oyunları  Mafia oyun oyna  Ejder mafia  Online ejder mafia  Ejder mafia oyun  Ejder mafyası hileleri  Ejder mafya hile  Ejder oyun

http://www.ejdermafyasi.com

lqmy61

Yorum bırakın